Motorsport

Nanotechnologia dla Motorsportu

archoil-racing-sticker-sm
AR9100 Nanoborate – nanotechnologiczny dodatek estrowy do każdego oleju redukujący tarcie do współczynnika tarcia tak niskiego jak 0,037. Redukuje temperaturę pracy nawet o 40%, eliminuje korozję i zanieczyszczenia, wydłuża okresy pomiędzy wymianami oleju (podwyższa TBN i jednocześnie obniża TAN oleju), redukuje zużycie elementów nawet o 90% a także zmniejsza zapotrzebowanie na energię i paliwo. Wyśmienity do największych wyzwań smarowania silników i przekładni.

AR9100 dodany nawet do mineralnego oleju bazowego pozbawionego innych dodatków wykazuje rewelacyjny wynik w teście: Four-Ball Wear Test @ 40 kgf, 75ºC, 1200 rpm, 1 godz., (ASTM D4172): max. 0,35mm.

AR9200 Nano WS2 Friction Modifier – nanotechnologiczny oparty o Nano Dwusiarczek Wolframu (Nano WS2) oraz bazowy olej 100% syntetyczny (PAO) dodatek do wyczynowego oleju smarowego redukujący tarcie do współczynnika tarcia tak niskiego jak 0,03. Redukuje temperaturę pracy wyczynowego silnika nawet o 10%, zabezpiecza antykorozyjnie i przed niszczącym działaniem zanieczyszczeń. Dzięki niemu nawet sportowe silniki praktycznie nie wykazują zużycia elementów po wyścigach. Zmniejsza zapotrzebowanie na energię i paliwo oraz podwyższa osiągi. Wyśmienity do największych sportowych wyzwań smarowania silników i przekładni.
Archoil Racing Friction Modifiers

AR9300 Complex Nanoceramic – kompleksowa nanoceramiczna powłoka regenerująca najnowszej generacji opracowana dla ekstremalnych obciążeń występujących w systemach smarowania olejowego.  Owoc 10 lat badań rozwojowych. Ponad tuzin starannie dobranych zaawansowanych nanocząstek . Dzięki wiązaniom jonowym formowana jest powłoka 5 razy twardsza od metalu o niewiarygodnym współczynniku tarcia występującym w trybologii rzędu 0.003 – to jest przełomowe osiągnięcie światowej trybologii i redukcji tarcia.

AR6200 Fuel Modification Complex – kompleksowy modyfikator paliw. Olej napędowy ulega degradacji, zawiera szkodliwą wodę, podlega aglomeracji, bywa zbyt mało smarny, zanieczyszczony itp. Wpływa to efektywność spalania, zużycie paliwa, żywotność wtryskiwaczy, wydajność, moc, emisje i tak dalej. AR6200 jest kompleksowy środek, który rozwiązuje wszystkie główne ograniczenia paliw węglowodorowych.

AR8200 High Performance Grease – smar “High Performance” – przewyższa wszystkie smary zawierające dodatki EP (extreme pressure) na bazie molibdenu, grafitu i inne. Wyśmienite osiągi i ochrona piast, przegubów, łożysk. Wydłuża okres wymiany smaru od 3 do 6 razy.

AR8300 Severe Duty Biodegradable Synthetic Grease – syntetyczny biodegradowalny smar do najwyższych obciążeń. Zaprojektowany w oparciu o ponad tuzin zaawansowanych złożonych nanocząstek dla osiągnięcia idealnych osiągów i ochrony.  Odnowiedni dla miejsc najwyższego tarcia i obciążenia – łożysk, przegubów, piast itp.

AR2500 Assembly Lube – smar montażowy szerokiego zastosowania oparty o nano dwusiarczek wolframu (Nano WS2). WS2 jest jednym z najbardziej smarnych substancji na świecie i oferuje właściwości dalece przewyższające związki molibdenu, grafitu, Teflon® albo kwas borowy w każdym zastosowaniu. Ultra cienki film smarny cechuje niezwykle niski współczynnik tarcia rzędu 0,03 zapobiegający tarciu statycznemu i zużyciu.

Kiedy pewna drużyna wygrywa to jest duża szansa, że stosuje technologie opracowane przez Archoil.
 


Dzięki zmianie oleju silnikowego w tym rajdowym BMW Z4M na olej racing 15W-50 z dodatkowym modyfikatorem tarcia Archoil AR9200 odnotowano poprawę osiągów oraz spadek zużycia silnika aż o 33% w warunkach rajdowych w porównaniu do poprzednio stosowanego oleju 10W-60 Sport rekomendowanego do BMW serii M.

Zapraszamy do kontaktu z najbliższym Autoryzowanym Sprzedawcą Archoil w celu uzyskania dodatkowych informacji i konsultacji z zakresu zdobywania przewagi konkurencyjnej.