Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/plugins/eu-cookie-law/class-frontend.php on line 106

AR9000 Nano Modyfikatory Tarcia

archoil-racing-sticker-sm
Modyfikatory tarcia stosuje się głównie w celu obniżenia tarcia. Modyfikatory tarcia ARCHOIL realizują jednak następujące funkcje: obniżanie tarcia, ochronę antykorozyjną, EP (przeciwzatarciową) a także utrzymują system smarowania w czystości. Toksyczne substancje chemiczne stosowane w większości olejów stają się przestarzałe i w pewnym momencie zostaną zastąpione lepszymi alternatywnymi nietoksycznymi preparatami. Wymiana pakietów AW (przeciwzużyciowych) / EP (przeciwzatarciowych) na nanotechnologiczne odpowiedniki ARCHOIL przynosi wymierne korzyści i czyni gotowy produkt doskonałym. Modyfikatory tarcia ARCHOIL mogą być również dodawane bezpośrednio do dowolnego gotowego oleju silnika, skrzyni biegów, układu hydraulicznego, aby znacznie zmniejszyć tarcie, zużycie, zwiększyć wydajność i zaoszczędzić na kosztach energii.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________

AR9100 Nanoborate
Zastępując dodatki AW / EP przez AR9100 lub dodając go bezpośrednio do układów hydraulicznych, kompleksowy nośnik estrowy rozpuszcza depozyty węglowe i laki umożliwiając nanoboranom chelatowanie czystego metalu. Jego głównym zadaniem jest: zmniejszenie tarcia i zużycia, utrzymanie systemu smarowania wolnego od nagarów i depozytów, przedłużenie żywotności komponentów oraz rozproszenie ciepła generowanego przez tarcie. Nanoboran zmniejsza tarcie do współczynnika COF rzędu 0,037 czyli dwukrotnie lepiej od współczynnika tarcia wykorzystywanych powszechnie związków „mikro boru” i tradycyjnych dodatków smarnych na bazie cynku, fosforu i innych.

AR9100 zawiera zaawansowane estry, które rozpuszczają depozyty węglowe i laki, jest sprawdzonym lekiem na hałasy silników Powerstroke. AR9100 również kilkukrotnie przewyższa dodatki „mikro boru” i tradycyjne technologie chemiczne olejów smarowych w testach smarności i nośności Falex Pin & Vee Block osiągając wyniki rzędu 4000 lbs.

AR9100 dodany do oleju za pomocą estrów bezpiecznie i skutecznie usuwa wszelkie depozyty umożliwiając nanoboranom tworzenie silnych wiązań chelatowych. Estry dodatkowo potęgują osiągi środków smarnych. Tarcie zostaje zredukowane nawet o 60-80% a zużycie obniżone nawet o 90%. AR9100 zdecydowanie przewyższa wszelkie najsurowsze wymogi stawiane dzisiejszym systemom smarowania. Wyjątkowe osiągnięcia AR9100 w zakresie redukcji tarcia przynoszą wymierne korzyści w postaci wysoce oczekiwanych oszczędności na kosztach energii i paliw. AR9100 obniża ilość energii potrzebną do działania urządzeń.

AR9100 dodany nawet do mineralnego oleju bazowego pozbawionego innych dodatków wykazuje rewelacyjny wynik w teście: Four-Ball Wear Test @ 40 kgf, 75ºC, 1200 rpm, 1 godz., (ASTM D4172): max. 0,35mm.

AR9100 obniża poziom hałasu silnika oraz redukuje jego wibracje. Stosowany jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6200 w paliwie, zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi.

Według rezultatów testów praktycznych AR9100 stosowany w oleju silnikowym pojazdów z silnikami diesela i filtrami cząstek stałych (DPF) jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6200 dodawanym regularnie do oleju napędowego, dodatkowo wydłuża okres pomiędzy regeneracjami filtra DPF, obniża jego nasycanie a także uzupełnia pakiet dodatków przeciwzużyciowych i przeciwzatarciowych oleju silnikowego, podwyższa rezerwę alkaliczną (TBN) oleju silnikowego o ponad 3 – niezbędną do neutralizacji silnych kwasów powstających w procesie spalania oraz obniża o 50% liczbę kwasową oleju (TAN) czyli poziom kwasów mogących powodować zabójczą dla silnika korozję.

Jednoczesne stosowanie AR9100 i AR6200 umożliwia znaczące wydłużenie bezpiecznego przebiegu pomiędzy wymianami oleju silnikowego oraz utrzymanie w idealnej kondycji i czystości silnika (nawet z bezpośrednim wtryskiem paliwa) i systemu kontroli emisji (włącznie z filtrami DPF).

Zobacz opis przypadku zastosowania AR9100 i AR6200 w silnikach diesela mocy 2000hp na kolei – 10,4% spadku spalania, czysty układ wydechowy dzięki mniejszej ilości sadzy. (2,4MB PDF)

Broszura produktów AR9100 i AR6200 PL PDF 5,5MB

ARCHOIL® AR9100 – wyniki zużycia silnika Toyoty podczas testów drogowych na jednakowym dystansie 3000km

Powyższy test przeprowadzono w okresie luty 2012 – grudzień 2013 w Polsce. Rezultaty są oparte o wyniki analiz próbek olejów przepracowanych wykonanych przez niezależne laboratorium Blackstone Labs z USA. Przed zastosowaniem każdego z olejów silnik był płukany preparatem typu „engine flush”. Warunki testu były bardzo zbliżone (głównie codzienne takie same miejskie trasy) a pojazd był użytkowany tylko przez jednego kierowcę. Archoil AR9100 dodano w proporcji 35ml na 1 litr do czystego oleju bazowego o lepkości kinematycznej 8cSt w 100°C bez żadnych innych dodatków przeciwzużyciowych, przeciwzatarciowych, detergentów ani dodatków antypiennych! Olej silnikowy oparty wyłącznie o dodatek Archoil AR9100 dostarczył nie tylko najlepszych wyników w zakresie oszczędności na spalaniu ale także sumaryczne zużycie silnika było ponad dwukrotnie niższe od najlepszych syntetycznych konkurentów zarówno longlife jak i olejów sportowych!

ARCHOIL® AR9100 – Test drogowy AR9100 w manualnej skrzyni biegów Subaru 5MT

Powyższy test przeprowadzono w latach 2011 – 2013 w Polsce. Rezultaty są oparte o wyniki analiz próbek olejów przekładniowych przepracowanych wykonanych przez niezależne laboratorium Blackstone Labs z USA. Warunki testu były bardzo zbliżone (jazda mieszana miasto/autostrady) a pojazd był użytkowany głównie przez jednego kierowcę. Archoil AR9100 dodano w proporcji 100ml na 1 litr oleju przekładniowego 75W-90 GL-4, który teoretycznie ma nawet dwukrotnie mniej dodatków przeciwzatarciowych (EP) od rekomendowanego 75W-90 GL-5 do tej skrzyni biegów przez Subaru. Olej z dodatkiem Archoil AR9100 dostarczył nie tylko najlepszych wyników w zakresie oszczędności na spalaniu oraz zdecydowanie wyższego komfortu obsługi skrzyni biegów (szczególnie mroźną zimą) ale także zużycie skrzyni biegów w przeliczeniu na 1000km było zdecydowanie niższe od najlepszych syntetycznych konkurentów!

ARCHOIL® AR9100 został wyróżniony przez DIESEL POWER MAGAZINE wyd. grudzień 2013

Zobacz więcej o Archoil® AR9100 w Diesel Power Magazine, Maj 2014

AR9100 wyróżniony przez Diesel Power Magazine USA jako #1!

Zobacz jak ARCHOIL® AR9100 dodany do Motula 300V Competition w wyścigowym Mini Cooper redukuje temperaturę oleju o ponad 10°C poprawiając osiągi na torze!

Sprawdź jak dzięki ARCHOIL® AR9100 Aero i AR5100 firma spedycyjna oszczędza prawie 1000 EURO na konserwacji łańcucha dźwigu w ciężarówce!

Więcej informacji znajdziesz w zakładce Informacje Techniczne.

Prezentacja niepowtarzalnych właściwości nanoboranów a w szczególności unikalnego AR9100
_________________________________________________________________________________________________________________________________________

AR9200v2 Nano Mo-WS2 Ester Complex – Modyfikator Tarcia

AR9200v2 Nano Dwusiarczek Wolframu (Nano WS2) jest jedną z najbardziej smarnych substancji na świecie. Oferuje właściwości i osiągi dalece przewyższające związki molibdenu, grafitu, Teflon® albo kwas borowy w każdym zastosowaniu.

AR9200v2 przeznaczony dla ekstremalnych środowisk działających w temperaturach nawet od -350°F (-188°C) do 2400°F (1316°C) i zdolny wytrzymać obciążenie ponad 300.000 PSI (> 20 000 bar).

AR9200v2 penetruje i przylega do metalu. Ultra cienki film smarny cechuje niezwykle niski współczynnik tarcia rzędu 0,03 zapobiegający tarciu statycznemu i zużyciu. Idealny do mechanizmów ślizgowych i potężnych obciążeń nawet w zanieczyszczonym otoczeniu. AR9200v2 znosi zanieczyszczenia, utrzymuje czystość układu smarowania i zabezpiecza antykorozyjnie chronione miejsca tarcia. AR9200v2 obniża ilość energii potrzebną do działania urządzeń.

AR9200v2 stosowany jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6900-P MAX lub AR6900-D MAX w paliwie, zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi.

AR9200v2 dodawany do oleju silnikowego podczas wyścigów NASCAR obniża temperaturę pracy silnika nawet o 10% a elementy silników po wyścigach praktycznie nie wykazują zużycia. Idealny i sprawdzony w drag racingu i w wielu innych ekstremalnych sportach motorowych.

AR9200v2 jest oparty o najwyższej jakości w pełni syntetyczne estrowe oleje bazowe, jest chemicznie obojętny i nie zmienia właściwości chemicznych środków smarnych do których jest dodawany.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce Informacje Techniczne.

Archoil Racing Friction Modifiers



Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij