AR9000 Nano Modyfikatory Tarcia

archoil-racing-sticker-sm
Modyfikatory tarcia stosuje się głównie w celu obniżenia tarcia. Modyfikatory tarcia ARCHOIL realizują jednak następujące funkcje: obniżanie tarcia, ochronę antykorozyjną, EP (przeciwzatarciową) a także utrzymują system smarowania w czystości. Toksyczne substancje chemiczne stosowane w większości olejów stają się przestarzałe i w pewnym momencie zostaną zastąpione lepszymi alternatywnymi nietoksycznymi preparatami. Wymiana pakietów AW (przeciwzużyciowych) / EP (przeciwzatarciowych) na nanotechnologiczne odpowiedniki ARCHOIL przynosi wymierne korzyści i czyni gotowy produkt doskonałym. Modyfikatory tarcia ARCHOIL mogą być również dodawane bezpośrednio do dowolnego gotowego oleju silnika, skrzyni biegów, układu hydraulicznego, aby znacznie zmniejszyć tarcie, zużycie, zwiększyć wydajność i zaoszczędzić na kosztach energii.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________

AR9100 Nanoborate
Zastępując dodatki AW / EP przez AR9100 lub dodając go bezpośrednio do układów hydraulicznych, kompleksowy nośnik estrowy rozpuszcza depozyty węglowe i laki umożliwiając nanoboranom chelatowanie czystego metalu. Jego głównym zadaniem jest: zmniejszenie tarcia i zużycia, utrzymanie systemu smarowania wolnego od nagarów i depozytów, przedłużenie żywotności komponentów oraz rozproszenie ciepła generowanego przez tarcie. Nanoboran zmniejsza tarcie do współczynnika COF rzędu 0,037 czyli dwukrotnie lepiej od współczynnika tarcia wykorzystywanych powszechnie związków „mikro boru” i tradycyjnych dodatków smarnych na bazie cynku, fosforu i innych.

AR9100 zawiera zaawansowane estry, które rozpuszczają depozyty węglowe i laki, jest sprawdzonym lekiem na hałasy silników Powerstroke. AR9100 również kilkukrotnie przewyższa dodatki „mikro boru” i tradycyjne technologie chemiczne olejów smarowych w testach smarności i nośności Falex Pin & Vee Block osiągając wyniki rzędu 4000 lbs.

AR9100 dodany do oleju za pomocą estrów bezpiecznie i skutecznie usuwa wszelkie depozyty umożliwiając nanoboranom tworzenie silnych wiązań chelatowych. Estry dodatkowo potęgują osiągi środków smarnych. Tarcie zostaje zredukowane nawet o 60-80% a zużycie obniżone nawet o 90%. AR9100 zdecydowanie przewyższa wszelkie najsurowsze wymogi stawiane dzisiejszym systemom smarowania. Wyjątkowe osiągnięcia AR9100 w zakresie redukcji tarcia przynoszą wymierne korzyści w postaci wysoce oczekiwanych oszczędności na kosztach energii i paliw. AR9100 obniża ilość energii potrzebną do działania urządzeń.

AR9100 dodany nawet do mineralnego oleju bazowego pozbawionego innych dodatków wykazuje rewelacyjny wynik w teście: Four-Ball Wear Test @ 40 kgf, 75ºC, 1200 rpm, 1 godz., (ASTM D4172): max. 0,35mm.

AR9100 obniża poziom hałasu silnika oraz redukuje jego wibracje. Stosowany jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6200 w paliwie, zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi.

Według rezultatów testów praktycznych AR9100 stosowany w oleju silnikowym pojazdów z silnikami diesela i filtrami cząstek stałych (DPF) jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6200 dodawanym regularnie do oleju napędowego, dodatkowo wydłuża okres pomiędzy regeneracjami filtra DPF, obniża jego nasycanie a także uzupełnia pakiet dodatków przeciwzużyciowych i przeciwzatarciowych oleju silnikowego, podwyższa rezerwę alkaliczną (TBN) oleju silnikowego o ponad 3 – niezbędną do neutralizacji silnych kwasów powstających w procesie spalania oraz obniża o 50% liczbę kwasową oleju (TAN) czyli poziom kwasów mogących powodować zabójczą dla silnika korozję.

Jednoczesne stosowanie AR9100 i AR6200 umożliwia znaczące wydłużenie bezpiecznego przebiegu pomiędzy wymianami oleju silnikowego oraz utrzymanie w idealnej kondycji i czystości silnika (nawet z bezpośrednim wtryskiem paliwa) i systemu kontroli emisji (włącznie z filtrami DPF).

Zobacz opis przypadku zastosowania AR9100 i AR6200 w silnikach diesela mocy 2000hp na kolei – 10,4% spadku spalania, czysty układ wydechowy dzięki mniejszej ilości sadzy. (2,4MB PDF)

Broszura produktów AR9100 i AR6200 PL PDF 5,5MB

ARCHOIL® AR9100 – wyniki zużycia silnika Toyoty podczas testów drogowych na jednakowym dystansie 3000km

Powyższy test przeprowadzono w okresie luty 2012 – grudzień 2013 w Polsce. Rezultaty są oparte o wyniki analiz próbek olejów przepracowanych wykonanych przez niezależne laboratorium Blackstone Labs z USA. Przed zastosowaniem każdego z olejów silnik był płukany preparatem typu „engine flush”. Warunki testu były bardzo zbliżone (głównie codzienne takie same miejskie trasy) a pojazd był użytkowany tylko przez jednego kierowcę. Archoil AR9100 dodano w proporcji 35ml na 1 litr do czystego oleju bazowego o lepkości kinematycznej 8cSt w 100°C bez żadnych innych dodatków przeciwzużyciowych, przeciwzatarciowych, detergentów ani dodatków antypiennych! Olej silnikowy oparty wyłącznie o dodatek Archoil AR9100 dostarczył nie tylko najlepszych wyników w zakresie oszczędności na spalaniu ale także sumaryczne zużycie silnika było ponad dwukrotnie niższe od najlepszych syntetycznych konkurentów zarówno longlife jak i olejów sportowych!

ARCHOIL® AR9100 – Test drogowy AR9100 w manualnej skrzyni biegów Subaru 5MT

Powyższy test przeprowadzono w latach 2011 – 2013 w Polsce. Rezultaty są oparte o wyniki analiz próbek olejów przekładniowych przepracowanych wykonanych przez niezależne laboratorium Blackstone Labs z USA. Warunki testu były bardzo zbliżone (jazda mieszana miasto/autostrady) a pojazd był użytkowany głównie przez jednego kierowcę. Archoil AR9100 dodano w proporcji 100ml na 1 litr oleju przekładniowego 75W-90 GL-4, który teoretycznie ma nawet dwukrotnie mniej dodatków przeciwzatarciowych (EP) od rekomendowanego 75W-90 GL-5 do tej skrzyni biegów przez Subaru. Olej z dodatkiem Archoil AR9100 dostarczył nie tylko najlepszych wyników w zakresie oszczędności na spalaniu oraz zdecydowanie wyższego komfortu obsługi skrzyni biegów (szczególnie mroźną zimą) ale także zużycie skrzyni biegów w przeliczeniu na 1000km było zdecydowanie niższe od najlepszych syntetycznych konkurentów!

ARCHOIL® AR9100 został wyróżniony przez DIESEL POWER MAGAZINE wyd. grudzień 2013

Zobacz więcej o Archoil® AR9100 w Diesel Power Magazine, Maj 2014

AR9100 wyróżniony przez Diesel Power Magazine USA jako #1!

Zobacz jak ARCHOIL® AR9100 dodany do Motula 300V Competition w wyścigowym Mini Cooper redukuje temperaturę oleju o ponad 10°C poprawiając osiągi na torze!

Sprawdź jak dzięki ARCHOIL® AR9100 Aero i AR5100 firma spedycyjna oszczędza prawie 1000 EURO na konserwacji łańcucha dźwigu w ciężarówce!

Więcej informacji znajdziesz w zakładce Informacje Techniczne.

Prezentacja niepowtarzalnych właściwości nanoboranów a w szczególności unikalnego AR9100
_________________________________________________________________________________________________________________________________________

AR9200v2 Nano Mo-WS2 Ester Complex – Modyfikator Tarcia

AR9200v2 Nano Dwusiarczek Wolframu (Nano WS2) jest jedną z najbardziej smarnych substancji na świecie. Oferuje właściwości i osiągi dalece przewyższające związki molibdenu, grafitu, Teflon® albo kwas borowy w każdym zastosowaniu.

AR9200v2 przeznaczony dla ekstremalnych środowisk działających w temperaturach nawet od -350°F (-188°C) do 2400°F (1316°C) i zdolny wytrzymać obciążenie ponad 300.000 PSI (> 20 000 bar).

AR9200v2 penetruje i przylega do metalu. Ultra cienki film smarny cechuje niezwykle niski współczynnik tarcia rzędu 0,03 zapobiegający tarciu statycznemu i zużyciu. Idealny do mechanizmów ślizgowych i potężnych obciążeń nawet w zanieczyszczonym otoczeniu. AR9200v2 znosi zanieczyszczenia, utrzymuje czystość układu smarowania i zabezpiecza antykorozyjnie chronione miejsca tarcia. AR9200v2 obniża ilość energii potrzebną do działania urządzeń.

AR9200v2 stosowany jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6900-P MAX lub AR6900-D MAX w paliwie, zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi.

AR9200v2 dodawany do oleju silnikowego podczas wyścigów NASCAR obniża temperaturę pracy silnika nawet o 10% a elementy silników po wyścigach praktycznie nie wykazują zużycia. Idealny i sprawdzony w drag racingu i w wielu innych ekstremalnych sportach motorowych.

AR9200v2 jest oparty o najwyższej jakości w pełni syntetyczne estrowe oleje bazowe, jest chemicznie obojętny i nie zmienia właściwości chemicznych środków smarnych do których jest dodawany.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce Informacje Techniczne.

Archoil Racing Friction Modifiers